Hoppas ni haft en fin midsommar. ☀️ Vi hade det toppen, firade med Mackanrackarn och Oliven med familj som kom till Gotland lagom tills det var dags att fira. 🎉 Satt i vår trädgård och hade en episkt mysig lunch under päronträdet. Niklas var med på lunchen, sen skippade han hela midsommarfirandet men var med en stund när vi grillade hos Oliven på kvällen. Väldigt mysigt att han kunde vara med på en del av dagen, men som vanligt fick vi betala dyrt. Megakrasch med två dygn nere i ett svart hål blev priset. Jag blir så jävla trött på skiten, och på det BISARRA att behöva betala ett så högt pris för att Niklas ska kunna få delta för en stund i sitt eget liv. PISS är vad det är. Men men. Vi får vara tacksamma att han kunde vara med över huvud taget, även om det blev ett jävligt efterspel. Hursom. Vi åt otroligt gott! Sill och lax och Västerbottenpaj. Drack såklart min favoritkombucha till maten. 🥂 Har gjort en egen sats men det tar två veckor innan den är redo. Perfekt då att ha ett gäng Roots i kylen. Vi upprepade förra årets succéefterrätt: jordgubbar marinerade i socker, lime och mynta - över det en kräm på mascarpone, gräddfil, florsocker och lite lime. Toppat med knapriga rostade nötter. OTROLIGT. 🙌🏻 Jag såg ut såhär i kjol från Sellpy och linne med inbyggd bh. Kransar rattades absolut! 🌸 Även jag band fräsiga huvudbonader till mina kids. Kransat gäng! Sen slank vi ner till det lokala midsommarfirandet här i byn. Det midsommarstångades! Det kvällsgrillades (men det har jag ingen bild på - har det ens hänt då? 🙃) och det midsommarbadades. Det midsommarSUP:ades till och med! 🏄🏻♂️ Ja, detta var nog min mest idylliska midsommar någonsin tror jag (förutom att Niklas fick två dagar nere i ett ångesthål då 🫠). Väldigt glad för allt mysigt vi fick uppleva. Tack livet och tack alla inblandade. 🫶🏻