Reklam för våra egna varumärken Lekis TV och Babyloonz. Så otroligt kul att vakna upp till ovan artikel på Breakit i helgen (läs hela artikeln här). 🎉 De har gjort en kartläggning av Sveriges största YouTube-kanaler för barn, och Lekis TV är (såklart 👍🏻) med. Är så himla stolt över vad vi faktiskt åstadkommit hittills. Att YouTube-kanalen har 57 000 prenumeranter, att våra klipp ses 52 000 gånger om dagen (och lika mycket till i vår app, så sammanlagt över 100 000 visningar/dag!) och att vårt innehåll sedan vi startade kanalen i november 2014 har setts hela 38 miljoner gånger. 🌈✨ Vi har ju jobbat varumärkesbyggande sedan start. Satsat på egna karaktärer, exempelvis i form av vårt Babyloonz-gäng 👆🏻☺️. Att bygga varumärken tar tid. Det är en snårigare, svårare och mycket långsammare väg än att exempelvis satsa på mer generiskt innehåll som man dock är säker på kommer bli viralt (ex lekland osv). Men vår vision har sedan start varit att bygga på lång sikt, göra något riktigt bra och som förhoppningsvis kommer leva mycket längre än vi själva. Känns så himla fint att vi faktiskt kommit en bit på väg nu, såhär fyra år in i äventyret. SÅ ofta jag får meddelanden på Insta från förvånade föräldrar som följer mig (vars barn älskar Lekis TV´s YouTube-kanal och Babyloonz) - men som inte hade någon aning om att det var jag och Niklas som stod bakom innehållet. Barnprogrammen har fått egna liv, det känns overkligt fint. ❣️(Här hittar ni våra appar för barn 0-4 år om ni vill kunna ha materialet även offline.) https://www.youtube.com/watch?v=APSAclABqds Och på tal om Babyloonzen och våra program, så har det nu kommit ett alldeles färskt avsnitt där vårt goda lilla bebisgäng bygger en snögubbe tillsammans. Spana in det ovan. ⛄️ Vill ni se mer program med Babyloonzen hittar ni dem här! 💘